Nieuw-Solidaristisch Alternatief!

Het identitair en revolutionair verzet! – Weg van de Wetstraat, op naar de Volksstaat!

De waarheid van De Morgen

Posted by voorhoede op 15 augustus, 2008

We kennen hen sinds vele jaren: de mensen die zich bezighouden met wat men noemt riooljournalistiek. Een van de bekendsten was Hugo Gijsels. Deze man heeft boeken en boekjes vol geschreven over wat men noemt het “extreem-rechtse gevaar”. Regelmatig verschijnen ook vandaag in kranten, tijdschriften en op het internet artikels over dit “extreem-rechtse gevaar” met zijn wereldwijde vertakkingen. Eigenaardig is dat deze journalisten – of wat ervoor moet doorgaan – artikels brengen waar men zich mag van afvragen of deze journalisten nog te redden zijn uit hun waanzin. De nieuwe extreem-rechts-kenner is blijkbaar ene Tom Cochez. Wanneer ik hem op straat zou kruisen, zou ik niet weten wie hij is. Maar wat ik wel weet is dat deze man nog gekker is dan zijn voorgangers. Ieder mag natuurlijk denken wat hij wil, alleen wanneer je nationalist bent ligt dit anders voor dit soort journalisten.

Het soort mensen als Tom Cochez bepaalt wie in welke politieke categorie thuishoort zonder deze mensen of groepen eens op een eerlijke manier zelf aan het woord te laten of te interviewen. Dit is natuurlijk ook niet de bedoeling van mensen die dit soort van journalistiek brengen. Neen, deze grote wereldverbeteraars, deze systeemknechten zijn mensen met een missie. Tom Cochez zijn missie bestaat er waarschijnlijk in om mensen en groeperingen van nationalistische strekking verdacht te maken en te broodroven door valse en oncorrecte informatie te verspreiden. Informatie verspreiden die men klakkeloos ergens overneemt zonder dat men zijn bronnen nakijkt, getuigt van slechte wil. Zo wordt alles wat maar van ver of van dicht te maken heeft met nationalisme of nationaal bewustzijn samengebracht onder de noemer racisme en neonazi’s. Deze man heeft natuurlijk ook tot doel om te proberen de politieke agenda te bepalen met zijn waanvoorstellingen, evenals het bepalen van de agenda van de nationalistische en nationaal-revolutionaire groeperingen en organisaties.

Persoonlijk zal zo een man mijn agenda of mijn denken nooit beïnvloeden. In het verleden heeft men ons geleerd om de scheldnamen die onze tegenstanders ons geven tot eretitels te maken, denken we maar aan de Geus, Klauwaart, Brigand, wandluis, mestkever en nog zoveel meer. Het soort mensen als Tom Cochez mag ons niet raken en persoonlijk ben ik geneigd om de verschopten en de verstotenen van onze beweging te steunen en te verdedigen. Het is niet omdat één of andere missionaris denkt dat hij bepaalde mensen of organisaties moet verguizen en verdacht maken dat wij daar dan maar in moeten meestappen ter bevordering van het politiek-correcte eenheidsdenken. Deze houding laat ik voor rekening van lafaards en onderkruipers die van principes en beginselvastheid nog nooit hebben gehoord. Principieel, beginselvast en recht-door-zee zijn en blijven is nog heel wat anders dan extreem zijn!Wanneer we in onze jeugd lid geweest zijn van het Vlaams Nationaal Jeugdverbond, dan is er volgens Tom Cochez al een probleem. Wanneer je lid geweest bent van de Vlaamse Militanten Orde, is het al helemaal een ramp. Laat staan dat je van beiden lid bent geweest, dan word je wellicht verwezen naar de brandstapel. Natuurlijk mogen mensen er fier op zijn dat ze uit het V.N.J. komen, persoonlijk ben ik dat ook. Het V.N.J. mag er ook fier op zijn dat zoveel mensen in alle geledingen van de beweging en ver daar buiten uit deze Jeugdbeweging komen. Is het verkeerd dat mensen uit de Vlaams Nationale Jeugdbeweging doorstromen naar actiegroepen zoals Voorpost, Taal Aktie Komitee, N-SA of studentenverenigingen zoals de N.S.V. of het K.V.H.V., cultuurverenigingen, volksbewegingen, wijkraden of actiecomités? In geen geval! Sinds het ontstaan van het V.N.J. in 1961 zijn er al vele duizenden mensen doorgegroeid naar alle mogelijke geledingen van de maatschappij. Wanneer meneer Cochez eens moest weten, hij zou nogal wat gazetten kunnen volschrijven! Bij de Chiro mogen de kinderen doorstromen naar CD&V en mantelorganisaties, Rode Valken mogen doorstromen naar AFF en consoorten of scouts naar Groen, maar pas op voor het V.N.J., want dan heet zoiets neonazi-opvoeding.

Als volksnationalist heb ik er geen probleem mee om te zeggen dat ik me verbonden vol met lotgenoten in het buitenland. Wanneer ik zeg dat ik sympathie voor de Ierse vrijheidsstrijd, sympathie voor de Basken en Bretoenen wil dit nog niet zeggen dat ik het eens moet zijn met hun middelen en politieke invulling. De vrijheidsstrijd van Zuid-Tirol en de strijd daar voor het zelfbehoud van taal en cultuur liggen me nauw aan het hart. Wanneer ik me verbonden voel met de vrijheidskamp van het Palestijnse volk, moet ik daarom een moslim zijn? Ik schaam me niet te zeggen dat ik me zeer verbonden voel met het Afrikaanse Boerenvolk in Zuid-Afrika en álle Nederlandstalige gebieden. Als Vlaming kom ik uit een volk dat vele generaties lang heeft moeten vechten tegen de onderdrukking en voor het behoud van onze volksstam, taal en cultuur. Ik voel me verbonden met de stukken grond die Vlaanderen zijn ontstolen: Komen, Moeskroen, Edingen en Zuid-Vlaanderen (in de volksmond ook wel eens Frans-Vlaanderen genoemd) het gebied dat reikt van de IJzer tot aan de Somme, een gebied zo groot als Oost- en West-Vlaanderen samen. Wij moeten durven zeggen dat wij als Vlamingen dit onrecht niet vergeten zijn en dat we er altijd aanspraak op zullen blijven maken. Dit is geen neonazi-denken, dit is lotsverbondenheid.

Wanneer in Duitsland een jeugdbeweging is zoals de Heimattreue Deutsche Jugend (HDJ), die niet wil blijven gebukt gaan onder alle zonden van de wereld, die aanspraak maakt op eeuwenoude Duitse gebieden die – net zoals Zuid-Vlaanderen bij ons – geannexeerd zijn op een totaal onwettige manier, dan voel ik me hiermee verbonden. Moet ik het met alles eens zijn wat de HDJ zegt of doet? Neen, niet noodzakelijk. Hier telt het gevoel van lotsverbondenheid en het volkse denken. Het is geen neonazisme als men spreekt over Koningsberg en niet over Kaliningrad over Danzig en niet Gdansk, over Karlsbad en niet over Karlovivary. Het is geen neonazisme te spreken over Rijsel en niet over Lille. Sudetenland, Pommeren, Memel, Stettin, Eger, Breslau, waar in oorsprong zeker niet alleen de stenen Duits spraken. Deze Duitse gebieden waar na de Tweede Wereldoorlog een massale verdrijving en volkenmoord is gebeurd staan bij vele Duitsers nog steeds in het geheugen gegrift en ze willen niet dat dit onrecht wordt doodgezwegen of uitgewist. Deels zwijgt men hierover, omdat het met schuldgevoelens overladen Duitse volk monddood gemaakt is door woorden als neonazisme en fascisme. Denkt men nationaal, dan is men een misdadiger, zo simpel is dat.

De officiële cijfers van verdrijving, moord en burgerslachtoffers bij bombardementen op Duitsers (op het einde én na de Tweede Wereldoorlog) zijn niet mis:

– 6 300 000 offers bij vlucht en verdrijving, bombardementen op burgerbevolking en gevangenen.
– 290 000 doden en 2 012 000 verdrevenen uit Oost-Pruisen.
– 117 000 doden en 619 000 verdrevenen uit West-Pruisen en Posen.
– 330 000 doden en 1 432 000 verdrevenen uit Pommeren.
– 174 000 doden en 4 240 000 verdrevenen uit Oost-Brandenburg.
– 435 000 doden en 3 135 000 verdrevenen uit Schlesien.
– 273 000 doden en 3 000 000 verdrevenen uit Sudetenland.
– 560 000 doden en 2 478 000 verdrevenen uit Zuidoost- en Oost-Europa.
– 500 000 doden bij bombardementen op steden vol vluchtelingen en burgerbevolking.
– 40 000 doden door het torpederen van schepen vol vluchtelingen. Het bekendste voorbeeld hier is de torpedering van het vluchtelingenschip‘Wilhelm Gustloff’, waarbij 9 343 mensen (vooral vrouwen en kinderen) het leven lieten. Dit zijn zes keer meer slachtoffers dan bij de ondergang van de ‘Titanic’.
-2 000 000 verkrachte en aangerande meisjes en vrouwen.
-2 000 000 dode krijgsgevangenen en burgers in gevangenschap.

Dit is geen neonazistische opvoeding, maar geschiedenis. Over dit dieptepunt uit de geschiedenis van de mensheid zwijgt de systeempers in alle talen. In de toekomst van een Europa der Volkeren zal het belangrijk zijn dat alle verdrukte volkeren op één lijn staan en steun vinden bij elkaar, zonder dat men het altijd moet eens zijn met de politieke invulling of ideologie.

Als nationalisten en nationaal-revolutionairen moeten wij onze agenda niet laten bepalen door onwetende mensen van de pers die alles op een hoopje gooien en geen voeling hebben met nationaal bewuste mensen waar ook ter wereld. Ze hebben enkel voeling met Ché Guevarra, Nelson Mandela en aanverwanten. Wij bepalen zelf wie en wat we zijn en met wie we mogen praten of uitnodigen en ontvangen of herbergen. Wij bepalen zelf wat kan en niet kan en geen enkele buitenstaander zal ons dit opleggen onder het mom en scheldwoord van neonazisme.

Ja, Tom Cochez, op een dag zullen onze wegen zich waarschijnlijk toch eens kruisen en zal ik u wel herkennen. Ik denk dat ons gesprek zeer kort zal zijn.

Hou Zee!

Jan De Beule
Gemeenteraadslid Vlaams Belang

Eén reactie to “De waarheid van De Morgen”

  1. Tegen Roodfront & Reaktie said

    Goede tekst, en eindelijk iets anders dan de gebruikelijke broekschijterij van VB en Co.

Geef een reactie

 
