Nieuw-Solidaristisch Alternatief!

Het identitair en revolutionair verzet! – Weg van de Wetstraat, op naar de Volksstaat!

Aan alle Europese melkkoeien

Posted by Kris Roman op 3 april, 2008

Even één minuutje van uw aandacht om eens over het volgende na te denken:

 

Eerst een beetje geschiedenis:

 

In het jaar 2000 na Christus, acht jaar geleden, kregen we 1 US Dollar voor 1,2 Euro en 1 vat ruwe olie koste toen 60 Dollar. Dus 1 vat kostte 72 Euro. Aan de pomp betaalden we 0,82 Euro voor 1 liter diesel.

 

In het jaar 2008 na Christus ergens midden maart, nu dus, krijgen we 1 US Dollar voor 0,65 Euro en 1 vat ruwe olie kost nu 110 Dollar. Dus 1 vat kost 70,1 Euro (Oeps??!!…) Aan de pomp betalen we 1,25 Euro voor 1 liter diesel…

 

Conclusie:

 

En nu, mijn beste melkkoeien, stel ik me de volgende vraag:

 

Als een 1 vat ruwe olie nu goedkoper is (in Euro) als in 2000, waarom betalen wij dan 50% meer voor 1 liter diesel? Iemand moet hier serieus zijn zakken aan het vullen zijn, dat kan niet anders! Dus mijn beste ‘melkkoeien’ blijf braaf verder werken en hou jullie ogen gesloten, maar de dag komt dat de Dollar terug omhoog gaat en hier wil ik zelfs niet over spreken wat de gevolgen zullen zijn…

 

Stuur dit door aan zoveel mogelijk personen, want iedereen moet dit weten en begrijpen.

 

Getekend: een melkkoe

 

Sorry, the comment form is closed at this time.